Vážení zákazníci.

Ponúkame Vám rýchlu a pohodlnú možnosť objednať sa do nášho autorizovaného servisu z pohodlia Vášho domova či kancelárie. Vami zadaný termín prosím považujte za orientačný. Naši pracovníci Vás budú kontaktovať a potvrdia alebo presunú termín v servise podľa našich kapacitných možností.

Údaje o vozidle
Zadajte VIN vozidla
Uveďte počet najazdených km
Zadajte model vozidla
Zadajte štátnu poznávaciu značku vozidla
Zadajte palivo, objem, výkon. Napr. Benzín 1.6TSI, 100kw
Kontaktné údaje
Informácie o servisnej zakázke
Napíšte o aký servisný úkon máte záujem.
Zadajte orientačný dátum a čas opravy
Vyberte prevádzku na ktorej si želáte servisný úkon
Súhlas so spracovaním osobných údajov

Vážení zákazníci,

na základe vzniknutej situácie prosíme vás o rešpektovanie týchto nových prevádzkových pokynov v našich servisoch.

  • kontaktujte pracovníkov servisov na našich servisoch výlučne telefonicky alebo online objednávkou https://www.s-autoservis.sk/kontakty/objednavka-do-servisu
  • naši zamestnanci z jednotlivých prevádzok Vám potvrdia dátum a čas vykonania servisných úkonov
  • naše servisy pracujú v obmedzenom režime pre zákazníkov a to každý pracovný deň od 7,30 hod. - 14,00 hod.
  • klienti ktorí nie sú objednaní cez online objednávku nebudú vybavení
  • potvrdený termín je záväzný, preto buďte, prosím, presný, aby nedochádzalo k zbytočnému čakaniu
  • našou podmienkou je tiež podpísanie čestného prehlásenia týkajúceho sa informácií ohľadom Vašej cestovateľskej anamnézy
  • z dôvodu Vašej aj našej bezpečnosti budú vozidla prevzaté v exteriéri. Prosíme zákazníkov aby nevstupovali do priestorov prevádzok a počkali na zamestnanca, ktorý usmerní zákazníka kde odovzdá vozidlo.
  • momentálne neposkytujeme odvoz klienta a neposkytujeme náhradné vozidlo naši pracovníci budú s Vami komunikovať iba ak budete mať ochranné prostriedky: rúška, ochranné rukavice,
  • pri prevzatí Vášho vozidla náš pracovník dezinfikuje vozidlo pre zníženie rizika nákazy (cena dezinfekcie je 15 € vrátane DPH )
  • po prevzatí vozidla a diagnostikovaní poruchy a rozsahu opráv Vás pracovník servisu informuje o rozsahu, čase a predpokladanej cene opravy, ktorú im mailom potvrdíte
  • klient po odovzdaní vozidla nesmie zostať v interiérových priestoroch našej prevádzky, prosíme zákazníkov aby si zabezpečili náhradný odvoz
  • po ukončení opravy Vás náš pracovník telefonicky kontaktuje a dohodne si prevzatie opraveného vozidla, opäť v exteriéri spoločnosti
  • úhradu za vykonané práce je potrebné realizovať výlučne bezhotovostne – platobnou kartu alebo prevodom na účet alebo vkladom v prospech účtu našej spoločnosti. Faktúra Vám bude zaslaná e-mailom. Po obdržaní platby Vám bude vozidlo odovzdané.

 

Situácia nás donútila prijať tieto opatrenia na ochranu zdravia našich zamestnancov aj Vás našich zákazníkov.

Ďakujeme Vám za pochopenie a trpezlivosť.

Vážený zákazník,
na záver objednávky, si vyberte z našej aktuálnej ponuky darčekov a zliav, ktoré sme pripravili ako poďakovanie za Vašu prejavenú dôveru.

Odoslaním formulára beriem na vedomie, že moje osobné údaje v ňom uvedené budú použité iba za účelom organizačného zabezpečenia mojej požiadavky a po jej naplnení budú vymazané z informačného systému spoločnosti.